zondag 17 mei 2009

Wacom Intuos3 A4 (vervolg)


En net toen ik me er bij had neergelegd dat mijn bestelling niet zaterdag, maar maandag zou arriveren, ging de voordeurbel. Inderdaad, tekenen voor ontvangst op een digitaal apparaatje die letterlijk ruimschoots (waarschijnlijk formaat A7) maar figuurlijk natuurlijk niet in de schaduw kan staan van mijn superieure Wacom Intuos3 A4. Afgeleverd precies 21 uur na mijn bestelling!

En nu verder lekker kijken wat er allemaal mee kan. De handschrift herkenning is er alleen in Engels, Frans en Duits en lijkt me niet echt bruikbaar voor welk doel dan ook. Maar de tekeneigenschappen vergoeden veel en maken me weer helemaal speels als een kleuter met kleurkrijt op een zonnige zondagmiddag op weg naar één van de vele meesterwerken die die middag zullen volgen. Aanschouw de eerste pentekening van mijn hand in Pixelmator.

De bestandsnaam is voor de Engelse helft met de hand geschreven. Weest gewaarschuwd: de kerstkaarten zijn dit jaar weer eens van eigen makelij :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten