maandag 11 mei 2009

Bizar?!


Gisteren heb ik dit op Flickr gespot; ik schijn in Ohio te liggen!? Ik moest onwillekeurig direct terugdenken aan vorig jaar, toen ik op 28 april in Parijs liep. Op zoek op Père LaChaise naar beroemdheden als Jim Morrison en Edith Piaf. Richting de laatste vielen mijn ogen plots hierop. De naam is aangebracht in kapitalen boven de houten toegangsdeur, alles uitgevoerd in Jugendstil. Door het glas kon je alles van binnen zien; er waren geen geheimen en eigenlijk viel het daardoor ook wat tegen. Zou dit familiegraf een Peter Welter Platz kunnen zijn? Of misschien toch eerder in Ohio, met de witte marmeren steen? Nauwlettend houd ik de ontwikkelingen op dit vlak in de gaten; waarschijnlijk een bizarre aberratie. Mijn voorkeur is ontegenzeggelijk Keulen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten