zondag 10 mei 2009

Mijn eerste post...

Zondagavond 23:39... Mijn eerste echte weblog, wat je als blog moet uitspreken heb ik mij laten vertellen. En dus is dit ook mijn eerste blog-stukje. Misschien is dat wat raar voor een automatiseerder die ruim 24 jaar in het vak zit?! Ik weet het niet en het kan me eigenlijk ook niets schelen.

Ik meen mij te herinneren, dat ik als kind al bij vlagen een dagboek wilde bijhouden. Dat heb je zo op bepaalde fases in je leven. Als kind of als tiener. Niet in de fase daarna, als twintiger; dan neemt het leven bezit van jou en zijn dagboeken passé. Maar weer veel later, denk je nog wel eens terug aan de kinder- of tienerjaren en zo komt vanavond dus alles bij elkaar. Dagboek en automatisering en ik probeer het maar weer eens een keer?! Kijken of het principe van een dagboek overeenkomt met het bijhouden van een blog!?

Hoe lang zal ik het volhouden? Moet ik niet veel eerder gaan Twitteren? Of kan ik maar beter gaan breien? Ik houd het vanavond kort; tijd zal het leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten