maandag 29 juni 2009

Piramidespelen en zo

Bernard Madoff heeft vandaag 150-jaar gevangenis straf gekregen. 150 jaar... 150 jaar... Ik weet nog niet wat ik belangrijker vind; het hoofdtelwoord 150 of het zelfstandig naamwoord jaar. De combinatie is briljant! Ik ken niet zo veel mensen van 150 jaar of ouder. Wel mensen die zich zo oud gedragen, maar daar gaat het hier nu niet om. 150 jaar. Gewéldig. Dit doet erg recht aan alle bedrogen en belogen mensen. Haha, die Bernard Madoff, die moet lekker lang zitten. Haha. Ik hoor het mensen zeggen en ik heb ook wel ergens een gevoel van genoegdoening. Maar wat is genoeg? Die 150 jaar is net zo min te snappen als al die miljarden $$$ die hij heeft weten te ontfutselen. Hadden we hem niet meteen 1492 jaar kunnen geven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten