donderdag 13 mei 2010

Derde periode en een tandje minder (2) - naschrift

Vanmorgen zit ik op de bank met mijn koffie en routinematig controleer ik mijn cijfers van de studie. Vanaf maandag zou namelijk het vak Onderzoek Jaar 1 worden nagekeken en vanaf gisteren zouden de cijfers zijn terug te vinden. Het vak staat er sinds vanmorgen bij en ik ben zo ontzettend blij; blij dat het vak in orde is! Zelfs goed in orde is. Ik had al verteld dat dit vak extra inspanning nodig had, maar daarom zat ik echt op de mare te wachten dat ik er dan ook echt van af zou zijn. En dat is dus bij deze gebeurd.

Omdat ik weet dat ik van 1 vak al weet dat het in orde is, maar nog niet electronische geadministreerd, blijft nu alleen de laatste periode nog over: nog 4 vakken en 12 studiepunten te gaan. 'Snel' weer aan de meetkunde vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten