donderdag 6 augustus 2009

Hij is binnen!

Vanmiddag heb ik een telefoontje gekregen van T-mobile. De 4 tot 8 weken levertijd van mijn felbegeerde, maar o zo lang uitgestelde aankoop, is teruggebracht tot 1 week. Er was een nieuwe zending ontvangen, dus... Ik ben vanavond direct uit het werk langsgereden en heb hem afgehaald. En dan zegt het apparaat dat er een sim-kaart ontbreekt. Schattig hoor. Maar waarom is nou dat stukje documentatie niet geleverd? $#!@$@#$$%# Gelukkig helpt internet hierbij, want blijkbaar zijn er meer mensen die de subtiele hints van Apple niet begrijpen.

Maar als-ie het dan doet, in één woord Wow... wat is die iPhone mooi! En zo verdraaid intuïtief!? Hop... 30 gratis* programma's er op. Een paar duizend foto's. Muziek komt morgen wel. Even draadloos op mijn netwerk thuis en voorlopig alleen bellen via Xs4all want de SIM-kaart doet het pas na de nummerportering. Geen probleem! Voorlopig eens kijken wat je allemaal met dit wonder der techniek kunt. Helaas niet dit artikel schrijven want dit invulveld wordt niet als zodanig herkend. Jammer... Maar even kijken hoe dat alsnog anders kan. Vooralsnog een paar slapeloze nachten tegemoet...

* Naschrift: correctie, want ik heb direct al één programma gekocht, 1Password Pro: de samenwerkende component op de iPhone van mijn geliefde 1Password-applicatie. Al mijn wachtwoorden, snelkoppelingen etc. draagbaar en direct toegankelijk. Bløf zong het al... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten