donderdag 9 juli 2009

Studie lijkt te beginnen...

Sinds 18 januari 2009 heb ik mij ingeschreven bij de HU voor een deeltijd opleiding 2e graads Wiskunde. Sinds een zes-tal weken word ik achtervolgd door instanties als Studielink, de Informatie Beheer Groep en de HU zelf. Iedereen meent mij iets te moeten melden of heeft vooral iets te vragen: studiegeld, diploma's, programma voor komend schooljaar, boekenlijst enz. Maar iedereen stelt bovenal in hun brieven dat ik ergens uit mag opmaken dat ik ben ingeschreven. Oh nee, stel je voor!

Dat is zo iets dat je betaalt voor beton wat gestort wordt, ramen en deuren die geplaatst worden als je maar geld overmaakt, dakpannen die worden afgeleverd mits je over een credit card beschikt maar nergens mag je uit afleiden dat er een huis voor jou gebouwd gaat worden.

Ja hoor... natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten