zondag 12 oktober 2014

Snellere iPhone 4? Vermijd submapjes!

Eerder dit jaar schreef ik dat ik blij was met de update van 7.1.2 op mijn iPhone 4. Maar toch bleef het knagen. Als ik iPhone 4 telefoons bekeek van anderen in mijn omgeving, merkte ik op dat de mijn toch slakkeriger aanvoelde dan de mijne. Talloze apps had ik er van beschuldigd de oorzaak te zijn van de vertraging. Tot vrijdag, toen ik ineens zag wat er bij mij anders was dan op hetzelfde toestel wat wel snel aanvoelde. 

Mijn toestel was dwangmatig, sommigen zouden zeggen neurotisch geordend. Mapjes met GAME, CLOUD, GELD zodat ik effectief maar tussen twee tabbladen hoefde te swipen. En het lijkt er vooralsnog erg op dat de iPhone 4 daar niet van houdt. Nu alles apps uit de mapjes zijn gehaald, en verspreid over de tabbladen heen, lijkt hij nu ook bij mij plezieriger te werken. Ik bedoel, responsiver. 

Of topic: Daarnaast is het blijkbaar wenselijk 3G te hebben aanstaan voor de verbindingen die toch gelegd worden, welnu, dat maakt hem dan ook wat sneller. Nadeel is dat dat de batterij weer leegtrekken, dus daar zit ik telkens tussen te schakelen. On topic.

Ben benieuwd of er anderen zijn die iets aan deze tip hebben en soortgelijke ervaringen hebben, want dit moet haast wel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten