maandag 25 januari 2010

Tentamen KOLL


Na weken van individuele opdrachten, groepsopdracht (bouw een Wiki met Visie over leerpedagogen) en presentatie is het nu het moment om de eindopdracht af te ronden: een open boek tentamen van 18:00-20:00. Inmiddels heb ik net de trein gehaald. Mijn achterband was wel wat zacht dus terug en oppompen om vanavond geen onaangename verrassing te hebben. En pfoeh, nu is het 'go with the flow'. Mijn uitspraak na afloop 'hoe het ging' heeft de vorige keer goed uitgepakt. Dus wie weet of ik er straks nog wat aan toevoeg. Aan deze blog-actie wel te verstaan.

In ieder geval is deze week goed om even orde op zaken te stellen want 1 feb begint het circus weer in volle gang. Alhoewel ik 1 2e jaarsvak heb laten vallen. Dat doe ik het 2e jaar wel als ik het 1e jaar heb afgerond. En als ik dan nog door wil. Er is weer voldoende om uit periode 1 nog af te ronden :-/

Het valt al met al zwaar en het trekt een zware wissel op beider leven. I.i.g. is het tijd om daar over na te gaan denken. Hoe verder, maar ja, doen we dat niet allemaal? Er zit toekomst in een omgeving met een combinatie van (bij)les en automatisering als zelfstandige. En deze winter maakt nieuwsgierig naar bijvoorbeeld Stockholm? Of Kopenhagen of Riga wat Tanja liet vallen. Zalig lijkt mij dat.

Eerst maar eens een tentamen halen (afvinken) en dan Curver dozen bestellen voor onder en naast het bed. Internet,I love it!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten