donderdag 30 juni 2011

Zus & Ziggo en zo

Het moet echt vele jaren geleden zijn dat ik uit pure wanhoop en frustratie mijn TV- (en Radio, sorry Tanja)-aansluiting van Casema de deur uitdeed om deze te vervangen door Digitenne van de KPN. Het brein van de mens werkt zo wonderlijk, dat de exacte toedracht mij al lang niet meer voor de geest staat. Het moet zoiets geweest zijn dat Casema een logge instantie was, onbenaderbaar voor de consument - ik dus - als er wat te klagen was. Ja, via zo'n webformulier die het niet deed vanaf mijn Mac. Of via de FAQ die nooit antwoord gaf op mijn probleem. Of via de mail die niet werd beantwoord. Maar dat was toen!

Inmiddels zijn we dus een jaar of 8 à 9 verder; Casema heet nu Ziggo en het gaat tegenwoordig héél anders. Of toch niet? Gelukkig zegt de nummerherkenning dat Anonymous belt dus dan nemen we niet op. Let wel: we zijn dus al die tijd al geen abonnee meer; noch van Casema noch Ziggo.

Een greep uit de ingesproken automatische berichten:

Gelukkig bestaat er bij Xs4all ook zoiets als het blokkeren van dit soort hopeloze instellingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten