Ideaal:
- Curver kwaliteit
- gewoon in het weekend besteld terwijl de winkels dicht waren
- boxen die je in de gewone winkel niet snel tegenkomt (meestal slechts B- of C-merken)

Tot overmaat van ramp was bij de AH-thuisservice (Om 18:00 uur: ding dong, AH-thuisservice!) een doos kwark opengegaan en over de inhoud van de plastic tas verspreid. Daar lagen mijn zalige druiven, besmeurd met aardbeien kwark; dat kon je ruiken. En de Curver-doos was ook nog eens stuk. Mopper!
Tot zover mijn ge ach- en wee-geklaag. Want de bezorger van AH-thuisservice
- bood verontschuldigingen aan,
- stelde veilig wat veilig gesteld kon worden en nam de rommel mee terug,
- bracht 'de schade' in mindering op de rekening,
- was zeer voorkomend en beleefd. AH: chapeau! Ik kon en wilde ook niet boos zijn na zoveel vriendelijkheid.
Dus direct daarna heb ik met mijn handige iPhone foto's gemaakt van de Curver-schade (daar werd om gevraagd bij eventuele reclamatie) en gemaild naar de klantenservice van de Curver webshop.
En nu vanmorgen krijg ik een vriendelijke reactie in de mail waarin mij een nieuwe doos wordt toegestuurd! Is dat service of service? Ik ben hier zo opgetogen en positief verrast over, dat ik dit direct wereldkundig maak op mijn blog. Ik voel mij als klant goed geholpen, dus de pluim gaat naar de klantenservice van de Curver webshop! Klasse!
En natuurlijk ook een pluim aan de bezorger gisteravond van de boodschappen van de AH-thuisservice !-)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten